Правила школи

Кілька слів на початку

Всім добре відомо, що, принаймні на початку, більшість учнів краще знають, чого їх слід навчати, скільки і як. Все було б добре, якби не одна проблема, що має принциповий характер – чомусь вони ніяк не можуть навчитися, чого треба і так, як слід, по-своєму.

Коли приходить усвідомлення принциповості цього неприємного факту, пробуджується готовність дотримуватися правил, тоді у нас усіх з'являється щасливий шанс навчити і навчитися. Ці правила не надто обтяжливі, але вони будуть діяти.

Тим, хто цього не визнає, не хоче і не буде виконувати правила взагалі і наші зокрема, має сенс відразу шукати підтвердження своєї можливої правоти поза межами школи.

Отже, наші правила

1. Всі заняття зазвичай починаються і закінчуються загальними молитвами. Цьому є пояснення. Кожне заняття є церковним зібранням – зібранням у Христі і з Ним, метою якого є пізнання Бога. Бога не можна пізнати як якийсь об'єкт, Він не може бути предметом дослідження. Він – першопричина всього, що існує. Він у всьому і в нас самих невидимо присутній. На Нього неможливо подивитися з боку, тому що такого боку не існує. Тому пізнання Бога передбачає Боже одкровення як явище Божої милості у відповідь на молитву присутніх.

Найчастіше, перед початком заняття ми будемо разом співати «Царю небесний...». У дні Великих і Дванадесятих свят, замість «Царю небесний...», ми співаємо святкові тропарі, що належать до церковного уставу. Наприкінці занять майже завжди ми співаємо похвалу Богородиці: «Достойно є...»

2. Заняття проводяться онлайн, з 20:00 до 21:45 за київським часом, у визначений для кожної групи день тижня. Присутність учнів на занятті онлайн не обов'язкова, але рекомендується, оскільки учасники можуть ставити питання катехизатору, а також брати участь у загальній дискусії. Всі учні у вайбер-чаті отримають доступ до аудіозапису заняття.

3. Заняття скасовуються:

3.1. Напередодні Великих і Дванадесятих свят (розбіжність у календарях обговорюється між катехизатором і учнями). Заняття, що припадають на дні самих свят, відбуваються у звичайному порядку.

3.2. У перший тиждень Великого посту, з понеділка по четвер, а також у Страсний і Світлий тиждень занять не буває.

3.3. Різдвяні канікули займають період з 24 грудня по той день січня, який визначить група.

3.4. Літні канікули починаються під час Петрова посту і тривають до церковного новоліття. Точна дата початку літніх канікул узгоджується з учнями.

3.5. Заняття можуть бути скасовані без їх перенесення на інший день і час при виникненні форс-мажорних обставин, таких як хвороба катехизатора або з інших поважних причин. У таких випадках учні попереджаються.

4. Ваш Особистий Кабінет у школі. Зарахованим на катехизацію на нашому сайті надається особистий кабінет (ОК). З ОК учень отримує доступ до навчальних матеріалів і до питань на форумі. Логін і пароль в ОК учні вибирають самі при реєстрації на нашому сайті.

В процесі проходження курсу навчання учень повинен оновлювати застарілі та неактуальні дані, вказані ним під час реєстрації. Важливо мати в ОК якісні фото учня анфас – для того, щоб катехизатор знав усіх в обличчя.

Форум, де учні відповідають на питання після кожної лекції, є окремою гілкою в структурі катехизації. Тому на ньому треба реєструватися окремо. Логін і пароль учні теж обирають самі. Задля зручності роботи катехизатора ми радимо обирати інформативний логін, що складається з прізвища та імені учня.

5. Присутність сторонніх на заняттях, як правило, не допускається. Однак, якщо учень бачить певний сенс у присутності близької йому людини, то він повинен пояснити це катехизатору і за згодою останнього представити новачка присутнім членам групи, розповівши про мету його присутності на занятті.

6. Опрацювання вказівок щодо вивчення поточного навчального матеріалу зазвичай включає обов'язкову для вивчення частину, а також те, що має ознайомлювальний або рекомендаційний характер. Опрацювання обов'язкових матеріалів є правилом!

7. Відповіді на всі контрольні запитання, поставлені катехизатором на форумі, є правилом!

8. Активність участі в семінарах знаходить вираження у формі відповідей на поставлені запитання або/та в постановці своїх власних. Відсутність першого і другого дає підстави для висновку про неактивність учня.