- 1. Тим без оправдання єси, всякий чоловіче, що судиш; у чому бо судиш другого, себе осуджуєш; те ж бо саме робиш, судячи (другого).
- 2. Знаємо ж, що суд Божий по істинї на тих, що роблять таке.
- 3. Чи думаєш же, чоловіче, судячи того, хто таке робить, і роблячи те ж саме, що ти втечеш од суду Божого?
- 4. Або богацтвом благости Його та вдержливости та довготерпіння погорджуєш? не знаєш, що благость Божа до покаяння тебе веде?
- 5. По жорстокости ж твоїй і непокаянному серцю збираєш собі гнїв на день гнїву і відкриття праведного суду Бога,
- 6. котрий віддасть кожному по дїлам його:
- 7. тим, що терпіливостю в доброму дїлї шукають слави, та чести, та нетлїння - життє вічне;
- 8. а которі сварливі і противлять ся істинї, корять ся ж неправдї, (тим) ярость та гнїв.
- 9. Горе й тїснота на всяку душу чоловіка, що робить лихе, Жидовина перше, та й Грека;
- 10. слава ж, честь і впокій усякому, хто робить добре, Жидовинові перше, та й Грекові.
- 11. Нема бо в Бога вважання на лиця.
- 12. Скільки бо без закону згрішило, (стільки їх) без закону й погине; а скільки в законї згрішило, (стільки їх) законом суд прийме
- 13. (Не слухателї бо закону праведні перед Богом, а чинителї закону оправдять ся.
- 14. Коли бо погане, не маючи закону, по природї законне чинять, то вони, закону не маючи, самі собі закон:
- 15. вони показують дїло законне, написане в серцях їх, як сьвідкує совість їх, і між тим думки їх одна другу осуджують, або оправдують);
- 16. в день, коли судити ме Бог тайни людські, по благовістю моєму, через Ісуса Христа.
- 17. Ось ти Жидовин звеш ся, і почиваєш на законї, і хвалиш ся Богом,
- 18. і розумієш волю (Його), і розпізнаєш (що єсть) лучче, навчаючись із закону;
- 19. і вповаєш на себе, що ти проводир слїпим, сьвітло тим, що в темряві,
- 20. наставник незмислям, учитель малолїткам, мавши образ розуму і істини в законї.
- 21. Навчаючи ж иншого, себе не навчаєш? проповідуючи не красти, сам крадеш?
- 22. говорячи, щоб не робили перелюбу, робиш перелюб? гидуючи ідолами, крадеш сьвяте?
- 23. ти, що хвалиш ся законом, переступом закону Бога зневажаєш?
- 24. Імя бо Боже через вас хулить ся між поганами, яко ж писано.
- 25. З обрізання бо є користь, коли чиниш закон; коли ж ти переступник закону, обрізаннє твоє сталось необрізаннєм.
- 26. Коли ж необрізаний хоронить установи закону, чи необрізаннє його за обрізаннє не полїчить ся?
- 27. І осудить необрізаннє по природї, котре сповняє закон, тебе, котрий з писаннєм і обрізаннєм переступник єси закону.
- 28. Не той бо, хто явно (такий) єсть Жидовин, і не те, що явно по тїлу, обрізаннє,
- 29. а котрий потай, (той) Жидовин, і обрізаннє (єсть обрізаннє) серця в дусї, (а) не в писанню; йому ж похвала не від людей, а від Бога.
Головна > Бібліотека > Бібліїстика > Переклади Біблії > Переклади Біблії українською мовою > Українська Біблія (УБ) у перекладі П. Куліша та І. Пулюя > Новий Завіт > До Римлян Посланнє сьв. Ап. Павла > Глава 2