- 1. Що ж, скажемо, Авраам, отець наш, знайшов по тїлу?
- 2. Коли бо Авраам з учинків оправдив ся, має похвалу, та не перед Богом.
- 3. Що бо писаннє глаголе? Увірував же Авраам Богові, і полїчено се йому за праведність.
- 4. Оце ж хто робить, нагорода не полїчуєть ся по благодатї, а по довгу.
- 5. Хто ж не робить, а вірує в Оправдуючого нечестивого, віра його полїчуєть ся за праведність.
- 6. Яко ж і Давид глаголе про блаженство чоловіка, котрому полїчує Бог праведність без учинків:
- 7. Блаженні, кому відпущено беззаконня, і кому прикрито гріхи.
- 8. Блажен чоловік, котрому не полїчить Господь гріха.
- 9. Чи блаженство ж се на обрізаннє, чи й на необрізаннє? глаголемо бо, що полїчено Авраамові віру за праведність.
- 10. Як же полїчено йому? чи як він в обрізанню був, чи в необрізанню? Не в обрізанню, а в необрізанню.
- 11. І знак обрізання прийняв, яко печать праведности (тієї) віри, що в необрізанню, щоб бути йому отцем усїх віруючих через необрізаннє, щоб полїчено й тим за праведність,
- 12. і отцем обрізання не тільки тим, що з обрізання, а й тим, хто ходить по слїдам віри, яку (мав) у необрізанню отець наш Авраам.
- 13. Не по закону бо (було) обітуваннє Авраамові або насїнню його, що буде він наслїдником сьвіту, а по праведностї віри.
- 14. Коли бо ті, що з закону, наслїдники, то зникне віра, й обітуваннє обернеть ся в нїщо.
- 15. Закон бо робить гнїв; де бо нема закону, нема й переступу.
- 16. Тим з віри, що по благодатї, щоб було певне обітуваннє всьому насїнню, не тільки тому, що з закону, та й тому, що з віри Авраама, котрий отець усїм нам,
- 17. (яко ж писано: що отцем многим народам настановив я тебе,) перед Богом, котрий, оживляє мертвих і зове те чого нема, так як те, що є, котрому увірував.
- 18. Котрий, окрім надїї, в надїї увірував, що бути йому отцем многим народам, по реченному: Так буде насїннє твоє.
- 19. І не знемігши вірою, не вважав тїла свого вже омертвілим, бувши мало не столїтнїм, і Сариної утроби замершою.
- 20. В обітуваннї ж Божім не сумнив ся невіруваннєм, а покріпшав вірою, давши славу Богові,
- 21. і впевнившись, що Обіцявший здолїє й зробити.
- 22. Тим же й полїчено йому за праведність.
- 23. Не про того ж одного тільки писано було, що полїчено йому,
- 24. а й про нас, котрим має полїчитись, віруючим в Того, хто воскресив Ісуса, Господа нашого, з мертвих,
- 25. котрий був переданий за погрішення наші, і воскрес на оправданнє наше.
Головна > Бібліотека > Бібліїстика > Переклади Біблії > Переклади Біблії українською мовою > Українська Біблія (УБ) у перекладі П. Куліша та І. Пулюя > Новий Завіт > До Римлян Посланнє сьв. Ап. Павла > Глава 4