- 1. Сей бо Мелхиседек, цар Салимський, священик Бога вишнього, що зустрів Авраама, як вертавсь він з побоїща царів, і благословив його;
- 2. котрому й десятину з усього віддїлив Авраам (перше ж оце перекладом зветь ся цар правди, а потім і цар Салимський, чи то цар впокою),
- 3. без батька, без матери, без родоводу, нї почину днїв, нї конця життя не маючи, уподоблений же Сину Божому, пробуває священиком вічно.
- 4. Дивіте ся ж, який великий той, кому і десятину дав Авраам патриярх із вибраного.
- 5. Тай ті із синів Левіїних, що приймають сьвященство, мають заповідь брати десятину з народу по закону, се єсть із браття свого, хоч і з чересел Авраамових вийшло воно.
- 6. Той же, хто не виводить роду свого від них, узяв десятину з Авраама, і маючого обітницю благословив.
- 7. Без усякого ж перечення менше від більшого благословляєть ся.
- 8. І тут беруть десятини люде, що мруть, а там - той, про кого сьвідчить ся, що він живе.
- 9. І, щоб так сказати, через Авраама взята десятина і з Левія, що бере десятини.
- 10. Ще бо в череслах отецьких був, як зустрів його Мелхиседек.
- 11. Коли ж звершеннє було через Левійське сьвященство (бо під ним люде озаконені стались), то яка ж іще потреба иншому встати сьвященикові по чину Мелхиседековому, а не по чину Аароновому звати ся?
- 12. Коли бо переміняєть ся сьвященство, мусить конче і переміна закону бути.
- 13. Про Кого бо се говорить ся, з иншого колїна був, з котрого нїхто не приступав до жертівнї.
- 14. Явно бо, що з колїна Юдового вийшов Господь наш, а про се колїно Мойсей об сьвященстві нїчого не сказав.
- 15. І більше ще явно, що по подобию Мелхиседековому встає инший сьвященик,
- 16. котрий не по закону заповідї тїлесної постав, а по силї життя незотлїнного.
- 17. Сьвідкує бо: "Що Ти єси сьвященик по вік по чину Мелхиседековому."
- 18. Стало ся ж знищеннє попередньої заповідї за її неміць і невжиточність.
- 19. Нїчого бо не звершив закон, а приведене лучче впованнє, котрим наближуємось до Бога.
- 20. І на скілько воно не без клятьби,
- 21. (ті бо сьвященики без клятьби ставали, а Сей з клятьбою через Того, хто глаголав до Него: "Кляв ся Господь, і не розкаяв ся: Ти єси сьвященик по вік, по чину Мелхиседековому")
- 22. на стілько луччого завіту став ся порукою Ісус.
- 23. І більш їх було сьвящениками, бо смерть боронила їм пробувати;
- 24. сей же, через те, що пробуває по вік, непереходяче має сьвященство.
- 25. Тим же і спасти може до кінця приходящих через Нього до Бога, будучи вічно жив, щоб посередникувати за них.
- 26. Такого бо нам подобало (мати) Архиєрея, преподобного, безвинного, непорочного, відлученого від грішників і вищого небес,
- 27. котрий не має по всї днї нужди, як архиєреї, перше за свої гріхи жертви приносити, а потім за людські: се бо зробив заразом, себе принїсши.
- 28. Закон бо людей поставляє архиєреями, маючих немочі, слово ж клятьби, що послї закону, Сина на віки звершеного.
Головна > Бібліотека > Бібліїстика > Переклади Біблії > Переклади Біблії українською мовою > Українська Біблія (УБ) у перекладі П. Куліша та І. Пулюя > Новий Завіт > До Жидів Посланнє сьв. Ап. Павла > Глава 7