- 1. Оправдані ж вірою, ми маємо мир з Богом через Господа нашого Ісуса Христа,
- 2. через якого ми вірою одержали доступ до тієї ласки, що в ній стоїмо і хвалимося надією на славу Божу.
- 3. Та й не тільки це, але ми хвалимось і в утисках, знаючи, що утиск виробляє терпеливість,
- 4. терпеливість - досвід, а досвід - надію.
- 5. Надія ж не засоромить, бо любов Бога влита в серця наші Святим Духом, що нам даний.
- 6. Христос бо, тоді як ми були ще безсилі, у свою пору, помер за безбожних.
- 7. Воно навряд чи хто за праведника вмирає; бо за доброго, може, хтось і відважився б умерти.
- 8. Бог же показує свою до нас любов тим, що Христос умер за нас, коли ми ще були грішниками.
- 9. Отож, тим більш тепер, оправдані його кров'ю, ми спасемося ним від гніву.
- 10. Бо коли, бувши ворогами, ми примирилися з Богом смертю його Сина, то тим більше тепер, примирившися, спасемося його життям.
- 11. І не тільки те, але і хвалимось у Бозі через Господа нашого Ісуса Христа, через якого ми тепер одержали примирення.
- 12. Тим то як через одного чоловіка ввійшов у світ гріх, і з гріхом смерть, і таким чином смерть перейшла на всіх людей, бо всі згрішили;
- 13. бо і до закону гріх був у світі, але гріх не рахується, коли нема закону;
- 14. одначе смерть панувала від Адама аж до Мойсея і над тими, що не згрішили подібним переступом Адама, що є образ того, що мав прийти.
- 15. Та не так воно з провиною, як з даром ласки. Бо коли через переступ одного померло багато, то тим більше ласка Божа і дар через ласку одного чоловіка, Ісуса Христа, щедро вилились на багатьох.
- 16. І не так воно є з даром, як із провиною одного грішника: бо суд по одній провині приносить засуд, а дар ласки по багатьох провинах - оправдання.
- 17. Бо коли через переступ одного смерть царювала завдяки (чинові цього) одного, то тим більш ті, що одержують щедро ласку і дар оправдання, царюватимуть у житті через одного Ісуса Христа.
- 18. І, таким чином, як через переступ одного на всіх людей прийшов засуд, так через чин справедливости одного на всіх людей приходить життєдайне оправдання.
- 19. Бо як через непослух одного чоловіка багато людей стали грішниками, так через послух одного багато людей стане праведними.
- 20. Закон же прийшов, щоб збільшився переступ, а де збільшився гріх, там перевершила ласка,
- 21. щоб, як панував гріх зо смертю, так панувала і ласка через оправдання на вічне життя, через Ісуса Христа, Господа нашого.
Головна > Бібліотека > Бібліїстика > Переклади Біблії > Переклади Біблії українською мовою > Українська Біблія (УБ) у перекладі І. Хоменка > Новий Завіт > Послання до Римлян > Глава 5