- 1. Отже, не виправданий ти, кожна людино, що судиш: бо в чому судиш іншого, в тому й себе осуджуєш, бо чиниш те ж саме, що осуджуєш.
- 2. Ми ж знаємо, що є справедливий Божий суд на тих, що таке чинять.
- 3. Чи думаєш ти, о людино, що уникнеш Божого суду, судячи інших за те, що сама робиш?
- 4. Або, нехтуючи багаство його доброти, лагідности, довготерпіння, - хіба не знаєш, що ласка Божа провадить тебе до покаяння?
- 5. Через свою черствість та нерозкаяність серця збираєш собі гнів на день гніву та на об'явлення справедливого суду Бога,
- 6. який воздасть кожному за його вчинки:
- 7. одним, які постійно роблять добрі справи, здобуваючись на славу, честь і нетлінність, - вічне життя;
- 8. а сварливим та тим, що противляться правді і коряться несправедливості, - лють і гнів.
- 9. Недоля й лихо кожній душі людини, що чинить зло, - насамперед юдеєві, потім грекові;
- 10. слава ж, честь і мир кожному, що чинить добро, - насамперед юдеєві, потім грекові:
- 11. адже ж Бог не дивиться на обличчя.
- 12. Бо ті, що без закону згрішили, - і згинуть без закону; а які згрішили в законі, - будуть суджені за законом.
- 13. Бо не слухачі закону праведні перед Богом, але виконавці закону будуть виправдані.
- 14. Бо коли погани, не маючи закону, природно діють за законом, то вони, не маючи закону, самі собі є законом.
- 15. Вони показують, що діло закону написане у їхніх серцях, про що свідчить їм їхня совість та думки, які то засуджують, то виправдовують одна одну,
- 16. в той день, коли Бог, за моїм благовістям, судитиме таємне в людях через Ісуса Христа.
- 17. Ось ти звешся юдеєм, заспокоюєш себе законом, хвалишся Богом,
- 18. знаєш його волю і, навчений законом, розумієш, що є краще;
- 19. запевняєш себе, що ти є вождем для сліпих, світлом для тих, що в темряві;
- 20. вихователем нерозумних, учителем дітей; що ти маєш взірець знання і правди в законі.
- 21. Чому ж тоді, навчаючи іншого, себе самого не навчаєш? Проповідуєш не красти, а сам крадеш?
- 22. Кажеш не чинити перелюбу, а сам чиниш перелюб? Бридишся ідолів, а чиниш святокрадство?
- 23. Хвалишся законом, а порушенням закону зневажаєш Бога, - як ото написано,
- 24. що через вас Боже ім'я зневажається між народами.
- 25. Обрізання дає користь, якщо виконуєш закон; якщо ж ти є порушником закону, то твоє обрізання стало необрізанням.
- 26. Якщо необрізаний виконує постанови закону, то хіба його необрізання не вважатиметься обрізанням?
- 27. А той, що з природи не був обрізаний, але зберігає закон, хіба він не осудить тебе, який через Писання і обрізання є порушником закону?
- 28. Бо не той є юдей, хто є ним з вигляду; не те є обрізання, що назовні, на тілі.
- 29. Але той є юдеєм, хто в середині такий; і те є обрізання, яке в серці за духом, а не за Писанням; і йому похвала не від людей, а від Бога.
Головна > Бібліотека > Бібліїстика > Переклади Біблії > Переклади Біблії українською мовою > Українська Біблія (УБ) у перекладі Українського біблійного товариства, 1997 р. > Новий Завіт > До римлян > Глава 2