- 1. пісня.
- 2. як він був Господеві клявся, Могутньому Якова обрікався:
- 3. «Ні! Я не ввійду до намету дому мого, не ляжу на постіль відпочити,
- 4. не дам очам моїм заснути, ані повікам задрімати,
- 5. покіль не знайду для Господа оселі, житла для Яковового Могутнього.»
- 6. Ось чули ми про нього в Ефраті, знайшли його в полях яарських.
- 7. Увійдімо в його житло, упадім до підніжка його стіп!
- 8. Устань, Господи, до твого відпочинку ти і кивот твоєї сили!
- 9. Священики твої нехай одягнуться у справедливість святі твої нехай возрадуються вельми
- 10. Задля Давида, слуги твого, не відштовхуй обличчя помазаника твого.
- 11. Поклявсь Господь Давидові правдою і не відступить він від неї: «Плід твого лона насаджу я на твоїм престолі.
- 12. Коли сини твої союз мій берегтимуть і закон, що я навчу їх. то й діти їхні по віки вічні будуть сидіти на твоїм престолі.»
- 13. Бо Господь Сіон собі вибрав, він захотів його собі як житло.
- 14. «Це місце мого відпочинку назавжди, тут оселюся, бо я його собі вподобав.
- 15. Благословлю поживу його щедро, бідних його насичу хлібом.
- 16. Священиків його я зодягну спасінням, і святі його возрадуються вельми.
- 17. Там вирощу я Давидові рога, там приготую світильник для помазаника мого.
- 18. Ворогів його я соромом укрию; а на ньому буде його вінець сяяти.»
1.Жизнь в единении между братьями так же хороша и благодетельна, как елей, вылитый на голову Аарона, или как роса Ермона, оживляющая Сион.2.При посвящении Аарона в первосвященники на его голову было излито миро в таком количестве (Лев 8.12), что оно стекало на края одежд. Под последними разумеются, вероятно, нижние полы, что отвечает смыслу образа: как миро, излитое на Аарона, стекая с его головы дошло до нижнего края одежд, так и Иерусалим объединяет между собою самые разъединенные и удаленные части народа еврейского.3.С горы Ермон очень богатой влагой и сильными росами, последние часто доносились ветрами и до Сиона, освежая и поддерживая на последнем растительность. Как ценно миро на главе Аарона, как благодетельна роса Ермонская, так ценно и благодетельно объединение всех евреев около Иерусалима, нового центра религиозной и административной жизни.



